Image Map

13 okt. 2012

Claudia - Metallic Spice

****ARKIVINLÄGG****
Detta lacket ger mig rysningar över hela kroppen. Hur tänkte jag här liksom?



Någonstans i flaskan tycker jag fortfarande att det ser lite intressant ut men väl på nageln är det bara en trist sörja. Metallic Spice låter ju käckt och kul,fyra lager och fortfarande nästan transparent är inte lika käckt.





Vad kallar man färgen här? Champange, pärlemo, aningens gröntonat skimmerlack.   Tveksam på hur man lyfter fram detta lacket till sin fulla rätt, layering? Gömma i en låda? Mönstra med svart ovanpå?




Inköpsställe: Ge-Kås

/Lela

5 kommentarer:

  1. Inte för att vara elak men lägga i en låda låter som en bra idé :)Den var inte vackert.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lägga i en låda är nog den absolut bästa idéen tror jag så det ska du inte ha dåligt samvete för;)

      Radera
  2. Nja, jag tyckte inte heller att det var en hit...

    SvaraRadera
  3. Knepig färg tycker ja de va. Lägg i låda lr använd som grund till nån nailart lr stamping kanske?

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)