Image Map

2 okt. 2012

IsaDora - 745 Persian Princess

Gillade det jag såg i flaskan och blev fullkomligt lyrisk över det jag såg på naglarna. ÄLSKAR detta lacket, så jävla galet snyggt för att ta till kraftuttryck. 



Lita inte fullt ut på bilderna för det är betydligt mer magentarosa i verkligheten. Det var ytterligare ett lack som var svårt att fota verklighetstroget. Men det var nog inte bara jag som hade problem med att fota av det, kolla in pressbilderna från IsaDora själva så ser ni. Där ser det ut som ett mellanlila krämlack. 





Intensiteten är outstanding. Kan knappt förstå det själv att jag blivit så tagen av ett IsaDora lack som egentligen inte är så unikt. Men jag är verkligen tagen av detta, på riktigt. Det är ett lack som måste upplevas!




Inköpsställe: Åhléns
Kollektion: Jewels of the Orient 2012

/Lela

9 kommentarer:

  1. Åh så läckert det var på dig!Jag har det också med lite bling i mitt senaste blogginlägg men det blir inte alls lika maffigt på korta naglar :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket:) Vilken är din blogg? Länken via ditt namn fungerar inte:(

      Radera
    2. Vad bra att du talade om det! Så har det inte varit förut men nu ahr jag fixat det.
      http://cakeofjoy.blogspot.se/

      Radera
  2. Helt underbar färg! Kanske skulle komplettera min Isadora samling lite..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt underbar! Ut och shoppa med dig;)

      Radera
  3. Har inte detta själv, men har sett det live och, som du säger, bilderna gör det inte rättvisa! Det är mycket snyggare live!!
    Rosa, lila och röda lack är alltid svåra att fånga på bild tycker jag.
    Själv har jag kämpat med att fota ett mörkrött lack idag...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bilderna i nästa inlägg är mer verklighetstrognga.
      Ja vissa lack ger en grå hår när det är dags att fota...

      Radera
  4. Ursnyggt! Måste testa min flaska snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, gör det! Tror du kommer gilla det:)

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)