Image Map

17 okt. 2012

O.P.I - Live And Let Die

Hade en kollega att bestämma vilken färg det skulle bli på tassarna vid nästa omlackning, hon valde svart. Nu fanns det inget svart i SKyfall så jag valde det som var närmst, det mörkt gröna Live And Let Die.


Vet inte om det är en tekniskt korrekt beskrivning men det känns som att det är ett krämlack med glitter i. Mörkt svärtat grönt med grön-guldigt glitter i. Är man lite våghalsig är det ett one coater, jag fick bättra på någon enstaka nagel där det lös igenom efter första lagret. 




Detta överraskade mig rejält, ser snyggt ut i flaskan och ännu snyggare på nageln. Äntligen ett mörkt lack där glittret faktiskt inte drunknar utan syns ordentligt. Som jag har längtat! Detta skulle nog kunna kvalificera sig som veckans favorit.



Inköpsställe: eBay.com cbnailastore428
Kollektion: Skyfall 2012

16 kommentarer:

  1. Aj, aj, aj, vad snyggt! Detta måste jag ju nästan skaffa!

    SvaraRadera
  2. Fick hem det här lacket häromdagen men inte hunnit swatcha det än. Det ser så snyggt ut i flaskan och på dina bilder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låt det för guds skull inte stå i hyllan och samla damm, på med den på naglarna!:)

      Radera
  3. Ser jättesnyggt ut! Vill ha ;) :D

    SvaraRadera
  4. Det var ju mycket snyggare än jag trott tidigare. Det hamnar nog på önskelistan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nog? Tror den skulle passa dig alldeles utmärkt, du gillar väl precis som jag den här nyansen och finishen?:)

      Radera
  5. Det ser väldigt grönt ut på dina bilder. Spännande! Måste nog prova det själv snart. jag köpte minisetet och det finns ju i det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så grönt som det är på bilderna ser den inte ut att vara i vanlig inomhusbelysning men ute om man skulle lyckas få lite sol på det, då jäklar:)

      Radera
  6. Åh, det här är ju bara helt jäkla underbart! Lätt ett av höstens finaste släpp. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan inte annat än att hålla med dig hela vägen:)

      Radera
  7. Nämen åhh va snyggt!Jaha nu får jag nog ta och besöka min vän Herr Ebay igen. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag att du ska, herr eBay är numera en kär god vän;)

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)