Image Map

8 okt. 2012

Veckans tema!

Dags att presentera veckans tema inför söndagens NailArt Sunday.


Veckans tema: Zoo

Precis som i förra veckans tema så är det fritt att toka som man vill. Och ni har ett par dagar på er att fundera igenom hur det ska tolkas. 

Gårdagens inlägg gjorde verkligen succe! Besöksstatistiken slog i taket och responsen fantastiskt, hur galet kul som helst. Det är detta som gör det värt att lägga ner så pass många timmar som det faktiskt går åt för att leta upp bidrag, länka, kommentera och publicera. Utan er alla läsare hade det inte varit värt det, tack ska ni ha:)



Vad jag uppmärksammade när jag surfade runt och besökte bidrag var att det var många som var glada över det här med tema. Att det gjorde det lättare för dem att vara med (många nya med igår). Däremot verkade det som att en del tolkade detta som ett permanent inslag på NailArt Sunday dvs att det alltid skulle vara tema framöver. Vill bara klargöra att det inte var min grundtanke. 

Tanken var att testa det under oktober månad för att se om det var något som gick hem i stugorna och därefter återgå till det vanliga. Men om den allmänna åsikten är att teman är roligt så kan jag absolut tänka mig att återinföra det lite då och då. Tror att det finns de av er därute som uppskattar de helt fria söndagarna också nämligen. 

Vad säger ni, är det rätt tankegång från min sida?

/Lela

11 kommentarer:

  1. Jag tycker du alltid ska köra tema, sen om man vill vara med på det, eller köra anarkist-nail art är upp till var och en. Jag gillar det!!! Ffa för att man verkligen kan tolka det precis hur man vill!!

    SvaraRadera
  2. Zoo.. Oj, då det här kan sluta hur som helst!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det låter klokt! Det kan vara skönt med helt fritt ibland också, även om jag just nu tycker det är himla roligt med teman. Veckans tema känns himla skoj!

    SvaraRadera
  4. En blandning är väl som alltid den bästa medelvägen :) Varannan vecka eller en gång i månaden med tema, eller nått sånt? Jag kan tänka mig att det efter ett tag blir svårt att komma på nya grejer och då ska du ju inte behöva slita ditt hår över att du inte kan diktera våra nailarts _varje_ gång :)

    SvaraRadera
  5. Ja, som Cactus säger, lite blandat verkar väl bra! Det är jättekul med teman men ibland kan det vara skönt att bara hitta på själv också. Kul med zoo-tema, ska se vad jag kan klura ut!

    SvaraRadera
  6. Teman verkar till att vara roligare =D Men att ha en fri söndag då och då kommer juh nog att uppskattas alla tycker vi juh om "lediga" dagar =)

    SvaraRadera
  7. Jag tycker det är kul med tema men samtidigt så är det ju inget tvång att vara med på temat heller så jag tror folk vågar vara fria också om man inte vill eller hinner. Dessutom om temorna (tema i plural? haha :)) är såhär fria kan man ju ändå nästan göra som man vill, göra det hur lätt eller svårt man vill + vilka färger som helst. Jag tror att en avstämning i slutet av månaden blir bra, då kan vi ju se hur stort intresset blir och om det är värt att fortsätta eller trappa ned till varannan vecka, en gång/månad tex.

    SvaraRadera
  8. Det blir nog kul med lite varierat, tema kan ju vara bra inspiration, emn helt fritt är inte heller så dumt ibland.

    Jag uppskattar verkligen arbetet du lägger ned. Det tar ju tid! Jag är himla medveten om det efter alla holofredagar...

    SvaraRadera
  9. Jag har redan en idé til zoo... ;) Får se om den blir bra annars får jag tänka om... :)

    Lite varierat med tema, inte tema är väl bra?

    SvaraRadera
  10. Det känns som att de flesta av er har ungefär samma tankebana, en blandning är det mest lämpliga. Vi kör på nu hela oktober så får vi se sen hur ni känner. Ni kanske vill kräkas på teman i november;)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)