Image Map

15 okt. 2012

Veckans tema och nyinkommet.

Gissa vad som trillade ner i brevlådan idag?! Skyfall, ni vet den där 'inte-alls-hajpade-kollektionen' från O.P.I. Hoppas bara att den lever upp till mina förväntningar, för ni ska veta att jag sett fram emot denna!


Och för att spåna vidare lite på film, TV och media världen så kommer veckans tema vara inspirerat därifrån. 

Veckans tema: TV-spel

Det här kan bli intressant för jag vet att det finns en hel del nagelnördar där ute som även har just TV-spel som en stor hobby. Förväntningarna är "sky-high";) Jag vet helt klart vad jag kommer tolka. 

/Lela

16 kommentarer:

  1. Nu ska vi se om jag ska byta inriktning denna gång också ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas vi inte att du ska behöva göra:)

      Radera
  2. Ooohhhhh fick så många ideer just nu, så det gäller att sortera bland dem vilka som kan bli bra och vilken jag ska göra xD

    SvaraRadera
  3. Oj, du slog till på hela minsann! Tror några av dem kan komma att göra dig besviken...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag kunde inte bestämma mig. De säljs i två olika set på eBay men jag ville ha typ hälften av varje set och köpa dem styckvis skulle snabbt dra iväg så jag bestämde mig för att ta allihop till paketpris. Ska villigt erkänna att krämisarna inte är de som lockar mest direkt.

      Radera
  4. Mycket svårt tema :) Jag får kanske fråga mannen om inspiration. Eller kanske jag är på bb och helt fräckt uteblir :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du är på BB är du ursäktad men inte annars;)

      Radera
  5. Oj, svårt, jag som aldrig spelat TV-spel i hela mitt liv... är helt inriktad på datorer jag :) Får nog bli Googling på det :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men det finns väl TV-spel som blivit dataspel? Eller är det med datorpill som gäller kanske?;)

      Radera
  6. Nu får nog sönerna hjälpa till med inspirationen igen! Och mina nyinförskaffade akrylfärger.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh du har slagit till och köpt akryler nu, så spännande:D

      Radera
  7. Åh så härligt att ha hela kollektionen!
    Temat gav genast ideér :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ibland är det kul att slå till på stort:)

      Radera
  8. Spännande att se skyfall här på bloggen snart då :)
    Oj, det var ett svårt tema för mig.. är inte tv-spelsmänniskan..kommer nog bli googling och något klyschigt för min del..iiih.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finns viss risk för att det kommer bli en hel del OPI det närmsta.
      Jag är inte heller en TV-spels person men jag har ändå några favoriter av de få spel jag spelat.

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)