Image Map

8 okt. 2012

IsaDora - 637 Flight Night

Oj oj, jag kvalificerar ju för att vara med hos Mrs Data med detta blåa på en måndag:)
Nu ska ni få se ett ganska tråkigt lack från kollektionen. Och som om det inte var nog med att själva lacket var tråkigt så är även lackningen som sådan tråkig. Trodde jag hade fått bort allt från söndagens manikyr men jag hade fel, ser ut som jag gått över naglarna med en rasp eller nåt. 



Ett mörkt mörkt blått skimmerlack som inte är speciellt upphetsande. Det som däremot var lite förvånande var att det täckte nästan helt på ett lager. Alltså väldigt lättlackat ur den aspekten. 





För att fått in så många fullträffar i övrigt så känns detta bara tråkigt rätt igenom. Känns som att finns ett överflöd av denna typen redan ute på marknaden. 
Det är ett helt okej lack men inte mer än så i min mening. 




Inköpsställe: Åhléns
Kollektion: Jewels of the Orient 2012

/Lela

12 kommentarer:

  1. Inte så roligt. Det där kan jag med lätthet hoppa över i fortsättningen också.
    Välkommen till Blå Måndag. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är inget måste-ha-lack. Tack så mycket, kom på det efter jag publicerat inlägget:)

      Radera
  2. Njaaa... inte så upphetsande direkt...
    Men kanske bra att stämpla med om det har en täckande formula...?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det skulle den säkert kunna fungera till, får testa någon gång.

      Radera
  3. Haha, jag som tycker det där har sett så mysigt ut i flaskan! Valde mellan det eller det röda Orient Express och det blev OE tillslut, kanske lika bra. Jag har så mycket blått men hade inte någon riktigt fin röd.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Orient Express är ett mycket bättre val:)

      Radera
  4. Har flera lack från kollektionen men inte detta. Lika bra kanske, för mig är det verkligen ett mellanlack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Denna går att hoppa över utan att få dåligt samvete.

      Radera
  5. Håller med. Detta faller platt o är bara tråkigt! :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du och jag är eniga i denna frågan.

      Radera
  6. Lite roligt med resterna, det såg nästan ut som om det var med flit om det bara vart mer. Iaf om man tittar på bild 2 o 3. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha, kan lova dig att det inte var med flit;)

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)