Image Map

29 okt. 2012

Temats vara eller inte vara.

Så har vi tagit oss igenom fyra veckors NailArt Sunday med förutbestämda teman. Och responsen har varit över förväntan måste jag säga. Tack till alla som är med och bidrar varje söndag. 

Nu är det dags att utvärdera detta tilltag, att det har varit populärt har jag redan konstaterat. Frågan är då hur ni skulle vilja att det fortlöpte, vill ni att det ska fortlöpa med teman eller är det dags att återinföra den fria viljan? Lägg er röst i pollen ute till höger (pollen är öppen till kl 21 på torsdag).

Har ni några andra tankar kring framtidens upplägg så var inte blyga, lämna era tankar i en kommentar. 

/Lela

4 kommentarer:

  1. Varannan söndag kan jag tycka är lagom, eller en gång i månaden som i omröstningen (så jag valde det). Det kan vara skönt att välja själv ibland, men jag tyckte samtidigt att det var bra att nån drog igång mig så det blev av också :)

    SvaraRadera
  2. Håller med Cactus! Varannan sön el en sön i mån är lagom.
    Teman kan vara bra ibland för då kan man ta sig tid att göra det där man tänkt prova länge men aldrig orkat... man får sig en liten spark i baken så att säga ;)
    Samtidigt så finns det ju massor med nail art som inte kommer passa i nåt tema hur brett det än må vara å de vill man ju också visa ibland.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker absolut att det är kul med teman, men håller med övriga att varannan kan vara lagom.

    Det är kul att utmana sig själv lite med teman och göra sånt som man kanske aldrig skulle provat annars.

    SvaraRadera
  4. Så länge du är så vidsynt som du är när det gäller att tolka temat så tycker jag om teman - har följt med här ett tag, men har ju precis startat upp bloggen så har inte varit med.
    Men visst, varannan söndag funkar ju också om folk hellre vill ha det så! =)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)