Image Map

21 nov. 2012

Depend - #310

310:an är ett ljusblått foillack med ganska mycket silvergnister i sig.


Täcker på ett generöst lager men formulan i min flaska var tjock och ganska svårhanterad. Den la sig gärna i vallar längst ut på tippen och mot sidorna. Alltså inte helt enkelt att få till ett riktigt snyggt resultat. Torkar snabbt trots den tjocka formulan.




Hade det inte funnits massa gnistrande silverglitter i det hade jag inte gillat det alls, på tok för babyblått för min smak. Men nu tycker jag ändå att den är helt okej. 




Inköpsställe: ICA Maxi
Kollektion: Sommar 2012

/Lela

10 kommentarer:

  1. Svar
    1. Den var bättre än vad jag trodde, så långt kan jag sträcka mig till;)

      Radera
  2. Jag har för mig att jag inte gillade det här på mig själv, men det ser väldigt fint ut på dig!

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Undras tro om jag har det i min samling, i så fall borde j ag pplocka fram det :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är bara rota efter det i nästa amningspaus;)

      Radera
  4. Jag såg lacket och tänkte "Åh, vad snyggt!" och sen "Hm... köpte jag inte det där nyss?" Och det gjorde jag! Måste lacka om nu :)

    SvaraRadera
  5. Tycker det var sött!
    Ser lite turkost ut. Är det det eller är det rent ljusblått?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej jag skulle vilja säga att det är rent ljusblått. Däremot kollade jag på bilderna på jobbdatorn och där såg de faktiskt lite turkosa ut så det är nog skärmen som gör det.

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)