Image Map

9 nov. 2012

Depend - 2036 Ocean Green

Valet av holografiskt lack blev med anledning av vilket lack jag hade på naglarna sedan innan, orkade inte lacka om från grunden. Och vilket holografiskt lack lämpar sig bättre till layering än Depends? 2036 Ocean Green för att vara exakt.


Två lager ovanpå ett mörkt blått från Barielle som visas imorgon. Jag har inte så mycket mer att tillägga egentligen, beter sig som de andra holografiska från Depend. Exemplarisk formula i alldeles för små flaskor. 



Ni missar väl inte den holografiska kavalkad som brukar uppenbara sig hos Skimmerskuggan varje fredag? Har ni inte kikat in tidigare så gör det idag. Skulle hon utebli så har en legitim anledning, då har hon ockuperat BB.



Inköpsställe: bubbelbox.se
Kollektion: Holograpihc 2012

/Lela

17 kommentarer:

  1. Min favvo ur kollektionen. Själv visar jag det mesigaste jag sett på länge.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej den lilla var det inte mycket attityd i dessvärre, synd:(

      Radera
  2. Jag tycker det är såååå snyggt, men jag håller med dig om att Depends flaskor är för små. Men visst, det kanske är bra att det finns såna också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut bra med små flaskor för de med lite kortare naglar. Har man lite längd på dem så räcker de inte till så många omlackningar och det är synd på en del av de vackra lackerna som Depend har.

      Radera
  3. Tycker det här lacket är så himla fint. Jag tror att det är min favorit av Depends holos.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har inte hunnit gå igenom alla ännu men jag gillar det och det kommer nog topp fem iallafall:)

      Radera
  4. Vad sista bilden var vacker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack:) Sista bilderna är de som jag själv tycker brukar vara tråkigast.

      Radera
  5. Superfint!
    Minns inte att det här var så fint på mig... ;)
    Kan det ha nåt att göra med att du har Barielle under...?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underlacket påverkar nog helt klart, det blir lite djupare och mörkare.

      Radera
  6. Ocean Green är verkligen vacker! Älskar det!

    SvaraRadera
  7. Det här är riktigt fint. Blev snyggt på basen också...

    SvaraRadera
  8. Så vackert! Jag har fortfarande inte provat Depends holografiska lack, de står fortfarande och väntar på en hylla här hemma..

    SvaraRadera
  9. det ser fint ut över mörkblått.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)