Image Map

11 okt. 2010

inte en, inte 3, inte 6....


inte 8 utan 10!
Vad kan nu denna fullkomligt ologiska talserie betyda?
Jo det är Williams sovrekord! Hela 10 timmar sussade killen natten till idag... Helt jävla galet!

Det som är det värsta/bästa med det är att jag till slut fick väcka honom för att han skulle hinna äta innan vi gav oss iväg på den sedvanliga babyrytmiken. Så jag har inte en susning om hur länge han hade kunnat sova om jag bara låtit honom vara... 
Trodde inte det var sant när min mänskliga väckarklocka Tomas väckte mig imorse kl 7. Tänkte att jag måste ha glömt att jag var uppe inatt och matade honom men mina bröst tog mig snabbt tillbaka till verkligheten. De talade snabbt om för mig att: Nej du Angelica, du har inte tömt oss på hela långa natten!! Så nu protesterar vi genom att kännas som två bultande blåmärken med elchocker i!!

Kan inte för mitt liv tänka mig att detta beteende kommer att fortsätta men det var kul att få uppleva!=)
Förvisso har jag redan konstaterat att det är en lyxbebis jag har men inte en extra lyxbebis, någon måtta på det goda i livet får det ju faktiskt vara!

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)