Image Map

3 dec. 2010

Sicken dag=)


Började dagen med att packa in mig och William i bilen för att åka in till stan och leta julklappar till pappa Tomas. Gick så där... Får med andra ord bli fler besök innan det är julafton.
Mötte upp Tomas efter hans jobb och tog en fika på 3G. Sen  fick jag en förtidig julklapp av honom. En alldeles egen TENS-maskin=) Så nu slipper jag betala dyra pengar till hjälpmedelscentralen för att hyra av dem. Ska bara läsa in mig på den nya innan jag lämnar tillbaka den gamla. 

Kvällen har spenderats i soffan (på golvet för min del vilket är helt OK) tillsammans med Lovisa, Cim, Selma, Camilla och Leon. Tomas är hemma hos Cim och André och spelar FIFA-turnering så jag lurade ut Cim och Selma hit istället. Mycket trevligt tyckte jag och William. Vi trivs inte med att vara helt själva utan vill gärna ha sällskap. Var så trevligt att tom räddharen Muffins vågade sig ut från sitt gömställe under soffan och det säger inte lite det!!
Nu har de åkt hem allihop och jag har flyttat upp från golvet till soffan med en halvsovandes William på bröstet.
Normalt sett brukar han sova vid denna tiden men det är ju fredag och vi hade gäster, då är det helt OK att vara uppe en stund extra tycker mamma. Men nu är det slut på den lyxen, sovtime för bebis helt enkelt!!

Har inte en aning om när jag kan förvänta mig hem sambon så jag planerar att läsa resten av kvällen. Har bara lite drygt 100 sidor kvar i del 2 av Milleniumtriologin, Flickan som lekte med elden. Tänkte att den skulle ta slut ikväll så jag kan sätta tänderna i del 3. 

Tror att killen somnat tillräckligt hårt för att bäras in till sin säng, vi må pröve helt enkelt!

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)