Image Map

7 juni 2011

Sockerbomb!!


Tyckte att jag skulle få lyxa till det lite ikväll efter att ha varit duktig hela dagen så jag köpte på mig vaniljglass, nougatsås och maränger. Det har jag gladeligen gluffsat i mig nu i soffan, en stor skål glass, massa maränger och oförskämt mycket nougatsås och sedan sköljt ner det hela med ett glas coca-cola=) Sött var det och gott var det. 

Varit en bra dag idag, William och jag har varit bästisar i princip hela dagen lång. Busat här hemma, busat på öppna förskolan, handlat, rensat ogräs, gungat och busat i duschen. Det är ju så roligt att försöka fånga duschstrålen och schampobubblorna i avloppsbrunnen;) Somnat alldeles själv har han gjort alla 3 gånger idag, helt enkelt nöjd med dagen. 
Den enda mindre roliga incidenten som skett var att jag oavsiktligt vattnat hela köksgolvet:-S Jag hann tydligen inte göra så mycket som jag trodde medans vattenkannan stod på påfyllning. Men det är oxå löst nu, behövde ändå skura golvet i köket;)

Snart kommer Tomas hem och kompletterar familjen, de var i Karlshamn för en liten stund sedan så det dröjer nog inte länge till. Då ska vi mysa upp oss i soffan en stund och äta lite kvällsmat i form av the och mackor. Undra om jag ska ha lite socker i mitt the?;)

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)