Image Map

15 juni 2011

Verkar bättre


Idag verkar han må lite bättre. Farit runt och busat hela morgonen, öppnat skåp och lådor för att undersöka vad som finns i. Måste börja barnsäkra köket!!
Han har tom varit på så gott humör att jag har fått uträtta lite hushållssysslor, dammsuga, plocka iordning, vattna blommor, vika tvätt och torkat golven. 
Nu ligger han i sin säng och sover, precis som han brukar göra vid denna tiden. Frågan är om jag skulle ta och göra detsamma, natten har inte varit speciellt rogivande. Strax efter klockan 2 vaknade han och ville absolut inte somna om igen, efter 2 timmar, baddning och kylbalsam, välling och en lång stunds sjungande av mamma slocknade han strax innan 4. Känner mig lite mör i kroppen idag om jag ska vara ärlig... 

Prickarna har fortfarande inte blivit fler så de stannar nog i antal. En del av dem ser ut som om de har spruckit nu, inte så lätt att få titta ordentligt för han är ju aldrig still längre än en millisekund;)
Men det verkar inte klia än idag, se om det håller sig så under hela dagen. 

Nu ska jag inta liggande position i soffan med fjärrkontrollen till hands och ta det otroligt lugnt tills det är dags att fortsätta nästa pass av dagen.

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)