Image Map

11 juli 2014

Hits - Hestia

Fredag. Fredag.. Fredag... Fredag? Det var något speciellt med fredagar va? Något som jag missat under en längre tid... 


Ja just det jag! Det är ju holofredag hos Skimmerskuggan! För det är väl fortfarande holofredag hos Skimmerskuggan? Jag hoppas verkligen det, känner att jag har extremt dålig koll på alla er bloggvänner för tillfället. 



Det jag visar idag är ljust syrenlila Hestia från Hits. Ljuvt, skirt tillsammans med vackra regnbågar. Mitt första Hits och med detta som första bekantskap kan jag tänka mig fler. 



Inköpsställe: Cactus blogsale
Kollektion: No Olimpo 2011

/Lela

8 kommentarer:

  1. Haha, jag är också dålig på att hänga med i temadagarna, men jag har sett nu att både holofredag och blå måndag tagit semester nu. ;) Fint lack, jag var helt inne på att skaffa en massa Hits-lack när de först blev kända här, men sen har jag inte orkat. Kanske skulle göra slag i saken snart.. :)

    SvaraRadera
  2. Fint lack och underbara regnbågar! De flesta temadagarna har lite semester nu tror jag men det är väl inget som hindrar en att visa holo ändå för att fira fredagen. :)

    SvaraRadera
  3. Först tyckte jag det här såg mesigt ut, men jag gillar nog det :)

    SvaraRadera
  4. Mjuk och fin färg! Den gillade jag.

    SvaraRadera
  5. Superfint! Holofredagarna har lite semester just nu, men det är kul att se att så många kör på iallafall :)

    SvaraRadera
  6. Tjusigt! Och gud vad långa dina naglar har blivit!

    SvaraRadera
  7. Väldigt fint och jag gillar den mjuka nyansen på färgen

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)