Image Map

3 juli 2014

IsaDora - Hot Hibiscus

Stoppade in huvudet i arkivet och hittade detta, Hot Hibiscus från IsaDora.


Intensivt, knalligt korallrött krämlack. två till tre lager, lite beroende på nagellängd. Ett lager Seche, snabbt och enkelt så är sommarmanikyren färdig. 



Jag har visat Hot Hibiscus på bloggen tidigare, då gillade jag det inte nämnvärt. Nu får den ett högre betyg, tycker det är en kul färg. Sedan kanske det inte är den första flaskan jag sträcker mig efter vid omlackning men det kan absolut komma att användas igen. 



Inköpsställe: MAXI
Kollektion: Summer/Spring 2012

/Lela

8 kommentarer:

  1. Ytterligare ett lack jag helt verkar ha missat? Fantastisk färg, den glöder verkligen!

    SvaraRadera
  2. Härlig klassisk färg även om det inte är så speciell, fint oavsett. :)

    SvaraRadera
  3. Läcker färg! Så långa dina naglar blivit :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)