Image Map

18 jan. 2009

Ut ska julen!


Idag har det varit utstädning av julen. Kanske lite sent men  jag har faktiskt inte orkat tidigare i veckan, jobbat som en tok. 6 dagar i rad blev det innan jag belv ledig, gör itne så mycket, blir inte trött alss på samma sätt av detta jobbet som det förra. Trött i öronen och det ringer lite men annars är det lugnt;)

Hade min kvalitetsäkring i fredags, riktigt skönt att ha den gjord. Kan inte påstå att jag var speciellt nervös innan men det var ändå en befrielse när den var klar. Ännu härligare var det att få höra alla dessa lovord som kom om mig efteråt, det var så häftigt. Tror nog allvarligt talat att jag blev 10 centimeter längre efter det. Skönt att få en bekräftelse på att man jobbar på rätt sätt. =) Bara fortsätta kämpa nu och komma upp till målen som finns.

Åter till städningen. Passade på att städa ordentligt idag, damma, torka, skura golv och stryka/byta gardiner. Inte färdig än men jag orkade faktiskt inte mer sen. Har vardagsrummet kvar samt tvättstuga. Ska ta mig an det imorn hade jag tänkt. Ska bara komma på ett bra sätt att få ut granen oxå;) Tips någon? Vill inte ha barr i hela huset fram till april...

Imorgon är det tandläkare strax innan åtta på morgonen. Usch, ska laga hål för första gången i mitt liv. Tycker itne riktigt om det men har inget att säga till om i detta läget. Ugah....

Så här kan det se ut när man ska putsa fönster som  inte riktigt når upp till egentligen;)

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)