Image Map

27 jan. 2009

Vad är de för en dag?


Jo idag är det Angelicas födelsedag, hurra hurra hurra!

En lite märklig födelsedag dock, ska snart åka iväg till jobbet och jobba fram till tolv inatt, kanske inte riktigt vad man tänkt sig på en dag som denna. Men men vad gör man?

Lite speciell har dagen varit ändå. Tomas kom och hämtade mig vid kvart över elva här hemma idag, skulle iväg och titta på något och sen luncha ihop. Hamnade på Sportson i Amiralen där min födelsedagsprresent stod och väntade på mig. En ny cykel!!=) Fick vara med och välja färg, modell hade han redan bestämmt. Den blev så fin så! Vit blev det, vit med blommer på.
Skulle provcykla runt längan där butiken ligger, hi hi. Knappt cyklat sen jag var 13 så bara det var en utmaning men det gick bra. Lite vingligt men det funkade. Den var skön att cykla på, rullade lätt och verkade inte allt för tung. Är en fin modell på den dessutom, nytappning av nostalgi.
 Tack Tomas!! Kanonfin present=) Sen att han passade på att köpa en han oxå är ju en annan sak;)

Igår kväll när jag kom  hem från jobbet vid kvart över elva så var Tomas fortfarande uppe. Bjöds på the och hemmalagad tårta! Han var lite ledsen över att vi knappt kommer att träffas idag så han ville bjuda mig på tårta igår, tackade jag inte nej till alls. Riktigt gott och mysigt att sitta o dricka the o äta tårta mitt i natten så...

Mår inte riktigt bra idag, magen och jag är inte vänner det minsta. Känns som att den inte vill vara kvar i min kropp över huvudtaget... Funderade starkt och länge på att inte jobba idag men tycker int eom att vara hemma så jag åker dit nu när jag börjar och ser hur dagen utvecklar sig. Känns som att den lugnat ner sig lite iaf, nu fryser jag som attans i stället. Kan det var influensan som är på G kanske? ugah, hoppas inte. Har varken tid eller ork med det....

Bild på min nya fina cykel=)
(vet inte om det är riktigt samma modell men den är väldigt lik iaf)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)