Image Map

3 juli 2010

Inkommen från solen.


Tog mig ut i solen efter förra inlägget, det var hysteriskt varmt men ganska skönt faktiskt. En stund iallafall. Tur att man inte syns från vägen när man ligger på uteplatsen, har ju inte någon lagom bikini just nu när hela kroppen svällt som en ballong. Brösten ser ut som två överjästa bullar i bikinitoppen;) Som sagt, tur att ingen ser mig!!
Fick ligga i solgasset själv, Tomas tyckte det var viktigare att åka och tvätta bilen;) Men imorn ska jag banne mig få med mig honom ut, vare sig han vill eller inte!

   
Muffins var lite mer väluppfostrad och höll mig sällskap även om hon nog led av värmen värre än vad jag gjorde. Men hon fann ett eget botemedel på detta, alla sätt är bra förutom de dåliga=)

   
Jordgubbarna i landet har börjat bli mogna så nu kan vi njuta av egenodlade jordgubbar. SÅ mycket godare än de man köper ute, söta och saftiga. De är inte många per dag som är mogna men det gör inget. Njuter dessto mer av dem då. Men det är mycket bär så vilken dag som helst kommer de förmodligen att mogna allihop samtidigt och då hinner vi inte äta upp dem innan de blir dåliga, precis som det brukar vara;)

  Tomas skördar jordgubbar.

Nej nu blir det till att hoppa in i duschen om vi ska hinna i tid till grillningen ikväll, är inte duktig på att stressa längre så det gäller att börja i tid!

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)