Image Map

25 juli 2010

Rapport från centrallagret


Kommit fram till följande: det är en lyxbebis inne i magen på mig, därav den långa leveranstiden. Den är nämligen hand made, kommer att sitta en liten genomskinlig klisterlapp med texten hand made under foten sen som bevisar detta! 
Och det är väl allmänt välkänt att lyxartiklar sällan finns inne på lager utan att det är ganska lång tillverknings-/leveranstid?

I och med detta räknar jag med att den kommer att komma i en snygg och bearbetad förpackning. Insvept i silkespapper, lyxigt draperad i presentpapper med guldornament och ett stort rött sidenband i rosett. Allt annat kommer att bli en stor besvikelse...

                                          

Idag har vi testat teori "vila ut bebis", eventuellt resultat märks väl inte förrän inatt. 
Släkten börjar bli lite lätt otålig vilket jag har full förståelse för, inget mot den maktlöshet vi känner. Men det har inte varit någon anstormning på samtal och SMS vilket är ganska skönt, blir bara stressad då.
Det ända som hänt de sista 2-3 dagarna är att min redan hårda mage om möjligt blivit ännu hårdare. Finns inte en mjuk punkt på magen nu... Haft som lite magknip men det stannar där, förutom ikväll. Ikväll stramar och sträcker det något kopiöst istället, ställer eller sätter jag mig upp upprätt så drar det från brösten och ner i bäckenet. Trycker ihop lungorna så det är svårt att andas ordentligt.
Vad detta skulle vara tecken på har jag inte en aning om, om det nu är tecken på någonting alls.... Taskig kondis kanske, vad vet jag?

När jag återupptog denna bloggen var det inte meningen att det enbart skulle handla om min mage och bebis men utvecklingen den senaste tiden har gjort att det inte existerar nåt annat än just min mage och bebis. Kanske är förståligt?

/Lela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)