Image Map

27 apr. 2011

Pepsodent White Now via Buzzador


I den senaste kampanjen jag blev utvald till på Buzzador handlade det om att utvärdera Pepsodent White Now. Igår fick jag paketet med posten, fylld med tandkräm och en tandborste. 
Ska nu testa både tandkrämen och tandborsten i 30 dagar för att sedan lämna mitt utlåtande hos Buzzador. 

Har nu borstat mina tänder med detta igår kväll och idag på morgonen, min första bedömning är tudelad. Tandkrämen får bra betyg, fräsch smak och löddrar lagom mycket. Om mina tänder faktiskt blev vitare eller inte på dessa borstningar låter jag vara osagt.
Tandborsten däremot går inte rätt igenom högsta betyg, än, det kanske handlar om en vanesak. Jag har de senaste 10 åren användt mig av eltandborste som har ett litet runt borsthuvud, själva huvudet på denna borsten kändes helt gigantiskt!! Får ju knappt plats med den i munnen. Men som sagt, det kanske handlar om en vanegrej.
Tycker däremot att den borstar bra när den väl är på plats, tänderna känns väldigt rena och fräscha efteråt. Och det är ju den känslan man är ute efter!

Får se om mina tänder gnistara lika fint som reklambilderna för tandkrämen om 30 dagar=)

/Lela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)