Image Map

1 apr. 2011

William vill ha och William fick


Bloggade om att William hemskt gärna ville ha en sån här fin lära-gå-vagn för ett tag sedan.

Därefter började min jakt på en sådan vagn, det är klart att killen ska ha det han önskar;) Till min besvikelse så visade det sig att den knappt säljs längre då den inte sålda så bra (enligt den lokala leksaksbutiken). Den var av lite mer "lux"-modell och folk var tydligen inte beredda att betala lite mer för den än de vanliga lära-gå-vagnarna. Inte heller kunde jag hitta den på begagnatmarknaden på nätet.
Men så tog jag kontakt med säljaren i leksaksbutiken igen och till min stora glädje och förvåning så visade det sig att han hade precis en sådan här privat som han barn hade växt ur, och han kunde tänka sig att sälja den!!!=)
Så nu står den här hemma hos oss istället, limegrön och fin. Bra skick var den i så jag har absolut inget att klaga på utan är helt enkelt bara j*kligt nöjd med mitt otippade fynd=)
Killen har givetvis premiärkört den, om än lite vingligt. Dröjer nog ett tag innan han kan använda den till fullo men det är kul att stoppa leksaker i lådan;) Och med en skyddande mamma/pappa bakom ryggen kan man gå huset runt med den (så länge man får hjälp med att svänga). 

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)