Image Map

30 juli 2008

Allsång


Igår bar det av in till stan för att titta på allsången. Rongedal var det stora dragplåstret och det kunde man ju bara inte missa! Och det var ganska bra faktiskt, tycker om Rongedal. Fast jag tycker att de är duktigare än vad jag tycker att de är bra. Låter som en knepig formulering men det är inte så svårt som det låter. Deras musik är helt ok men de är så fantastiskt musikaliska. Därav mer duktiga än bra.
Kvällen var trevlig med vänner och musik. Jannike, ludwig och resten av hennes familj var inne och sen jag Tomas och Lovisa. Som det brukar med andra ord;) Sitta på en filt med ryggskott var väl kanske inte det absolut bästa genidraget jag haft någon gång men det funkade.

Jobbade igår, tills tårarna kom. Mitt jobb är inte ultimat när man inte är 100% i kroppen. Usch och fy vad ont det gjorde. Men jobbet blev gjort om än under en längre period än vad det egentligen skulle blivit gjort.
Ska in till doktorn nu vid 15 och se vad han säger. Är förvisso bättre i ryggen idag, kan gå upprät även om det sträcker och spänner i hela ryggen men smärtan är inte borta. Se vad han säger, vad som hänt och om jag bör gå och jobba eller inte. Vet att man ska vara igång och röra på sig när man har besvär med ryggen frågan är bara hur mycket man bör anstränga den.

Idag blir det nog inte mycket gjort här hemma känns det som. Både Tomas och jag är ganska slut i kroppen. Har aldrig en ledig stund känns det som , är det inte så att vi ska iväg och träffa folk eller har folk här hemma så tar vi får oss att göra något. Åker iväg och hittar på nåt. Ibland behöver man bara få sitta hemma och inte göra ett skit rent ut sagt. Längesen vi hade en hel helg bara för oss själva. Samtidigt så tycker vi ju om när det händer saker, blir snabbt rastlösa och uttråkade. Är som en ond cirkel det där. Nästa vecka kommer hans pappa med fästmö ner, ska bli roligt. Visa de huset och umgås lite. Sen dröjer det knappt en månad tills vi ska upp till Varberg för att gå på deras bröllop=) Som  sagt det är mycket som händer hela tiden.

/Angelica 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)