Image Map

12 juni 2009

Tufft


Igår var ingen spännande dag alls....

Läget är redan ganska så tungt, det behöver inte bli värre. Fick ett tråkigt samtal av mamma igår. Vet inget med säkerhet ännu men det bådar inte gott. Vet att man inte ska ta ut det värsta redan innan man vet men ibland är det nästan omöjligt. Nej usch det blev en tung idag igår. Vet mer på måndag troligen...håller tummarna och hoppas på det bästa.

Sitter på jobbet nu, har 8 timmars arbetsdag framför mig. Jag kan inte påstå att jag känner mig upplagd alls för det. ingen motivation eller inspiration, begriper inte riktigt hur detta ska gå till idag. Känns kört....
Se om jag kan få någon annan möjlighet än att sitta i front idag. Mina tankar är verkligen inte där de borde vara.

Försökte muntra upp oss själva igår med lite shopping. Blev lite nya kuddar till soffan, en bänk till altanen och en ny dörrmatta till att ha ute på trappan. Kan nog bli riktigt fint när det är färdigt. Ska ju byta matta på trappen, ligger en beige idag men ska lägga en grå istället för att dölja den tråkiga cementtrappen.
Sen en grå dörrmatta med grå prickar på, låter kanske simpelt men det kan nog bli riktigt snyggt så småningom.

Nu kom Maria så nu har jag iaf sällskap på jobbet, alltid roligare att jobba då=)

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)