Image Map

26 juni 2013

Nubar - Fire Sparkle

Fire Sparkle är intensivt, glödande och sprakande. Precis som eld. 



Intensiteten gör dessvärre att det är extremt svårfotat, går inte att få fokus på naglarna. Så ni får ursäkta de lite pixliga bilderna, ser nästan ut som att det skulle vara något filter på bilderna men det är det inte. 




Tre lager Fire Sparkle med två lager topplack. Topplacket är ett måste för att bygga upp djupet i lacket, utan topplacket så faller det ganska platt. 
Rött är som bekant inte en favorit hos mig men detta fullkomligt älskar jag. Kollektionen som Fire Sparkle tillhör, Nubar Sparkle Collection, är en fantastisk  glitterkollektion. Ett måste för de som gillar glitter. 




Inköpsställe: eBay.com
Kollektion: Nubar Sparkle collection

/Lela

23 kommentarer:

  1. De här lacken ska jag plocka fram igen nu när jag har skaffat det braiga topplacket för glitterlack. Jag älskar lacken men de är verkligen topplacksätare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror det var du som lockade mig till köp av dessa från första början;)

      Radera
  2. Om du älskar det här så borde jag ju avguda det! Alltså bör detta införskaffas :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha ja det har du nog helt rätt i. Jag som inte känner mig så bekväm i rött annars:)

      Radera
  3. Fantastiskt fint! Gillar ju Ruby Pumps och Ruby Slippers väldigt mycket, så inte konstigt att jag gillar detta också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det är det inte. De påminner om varandra men detta är så mycket mer intensivt, att användas på egen hand vinner detta med hästlängder.

      Radera
  4. Magiskt! Fasen vad snyggt det är!

    SvaraRadera
  5. Åh detta är så fint! Detta äger faktiskt jag, men det ligger, som mycket annat, i ett förråd just nu. Har tillgång till det igen i augusti, undra om jag ska lacka med det då :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag, då börjar det närma sig höst dessutom så då passar det extra bra:)

      Radera
  6. Åh vilken härlig färg.

    SvaraRadera
  7. Rött brukar inte heller vara min kopp te men detta verkades vara fantastiskt fint. Förstår att du gillar det och tycker du verkas passa bra i det dessutom. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, det var kul att höra:)

      Radera
  8. Det ser otroligt vackert ut! Jag har inte så mycket rött i min samling men det här kan jag definitivt tänka mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska man ett rött glitterlack i sin samling så bör det vara detta:)

      Radera
  9. Underbart lack, både nyans och finish!

    SvaraRadera
  10. Fire Sparkle är så galet vacker! En av mina favoriter! Rött glitter FTW! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror verkligen inte att det finns något annat rött glitterlack som slår detta på fingrarna. Att sedan hela kollektionen är underbar gör inte saken sämre.

      Radera
  11. Ser helt underbart ut! Har inte ett endaste Nubar :'( får allt göra ngt åt det..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Att du ska:) Jag köpte mina på eBay, där går just dessa att få tag på till hyffsat vettiga priser.

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)