Image Map

13 aug. 2011

Naglar . Spöknaglar


Fick en utmaning till mig på Facebook av en vän till oss men ansåg inte riktigt att den passade mig och mina naglar så jag hade min syster till att ställa upp som modell. 

   Linns spöknaglar


  

Att måla systers naglar är inte helt lätt då jag misstänker att hon inte är så rädd om sina naglar och dessutom har en märklig föreställning om att naglar är mat. Gjorde inget underarbete utan målade med lacken direkt på, hade troligen blivit ett lite snyggare och jämnare resultat med lite baslack först. 

Men det var roligt att testa något annorlunda, helt klart=) Och syster verkade ganska nöjd hon också, studerade dem noga under kvällen.

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)