Image Map

30 dec. 2011

Samma tid men annan kanal

Nu är jag tillbaka igen efter nästan två veckors frånvaro och det känns underbart:) Bloggabstinensen är inte att leka med vill jag lova, kliat i fingrarna i många många dagar nu. 

Hade väl aldrig kunnat tro att det skulle vara ett sådant jobb med att flytta från det ena stället till det andra men så här i efterhand så tror jag faktiskt att det var värt både tiden, svetten, tårarna och blodet. 
Nu är inte denna nya bloggen till 100% så som jag vill men vissa saker tar lite längre tid än andra att lösa och jag vill tillbaka ut och vara publik. Vad som kommer förändras får ni helt enkelt se efter hand;)

Jag hoppas och tror att det kommer bli bättre här än mitt förra hem. Den stora fördelen är att jag här kan dela upp mitt bloggande på Naglar och William och familjen, de som enbart vill läsa om naglar kan enkelt göra det och de som bara vill läsa om William och familjen kan göra det. Om man vill läsa om bägge går det givetvis också bra:)

Så välkomna in och gör en husesyn, lämna gärna en kommentar i dörren när ni går!

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)