Image Map

19 mars 2011

Leverans


Idag kom leksakerna jag köpt på Tradera, en stor låda=) Killen verkade nöjd över mina inköp. Han tuggade, bankade, drog och slog på grejerna. Roligast verkade denna vara:


Efter middagen var det dags för bad, jäklar vad vi badade! HELA, precis hela badrummet var blött när vi var klara. Han hoppade så han tillverkade stora vågor som inte fick plats i badkarlet, ett stort leende på läpparna hela tiden. Att det kan vara så kul att plaska och skvätta vatten, för mig helt obegripligt. 
När vi kom upp blev både Tomas och jag förvånade, vi hade varit i badet i 45 minuter!! 45 minuter!! Undrar hur länge man kan vara i vattnet med denna killen innan han tröttnar? Tydligen längre än 45 minuter;)

Imorgon är en känsloladdad dag... Det är begravning på eftermiddagen för min faster. Jobbigt med begravning, vem tycker inte det egentligen? Detta kommer bli den tredje begravningen i mitt liv. Farfar, vän och nu faster. 
William kommer att få följa med imorgon, känns dubbelt att ta med honom. Lämpar det sig verkligen att ta med en bebis på begravning? Han kommer inte att fara illa av det... Förmodligen ingen annan heller av det faktum att han är med. För mig personligen blir det snarare en trygghet att ha honom med, då får jag något annat att fokusera på. Tomas ska inte med så det blir nog bara bra för min del att ha William med mig. 
Usch ja, men det är imorgon det. Nu är det en liten stund kvar på kvällen och jag ska bara ta det lugnt, blev också trött efter badet;)

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)