Image Map

4 mars 2011

Lycklig i mammahjärtat!


Sen jag skrev i måndags så har vi haft en kamp här hemma för att få i William någonting över huvudtaget. Det har varit en smärre omöjlig uppgift vilket har gjort ordentligt ont i mammahjärtat. 2-3 dl välling på ett helt dygn är inte något man blir mätt av, inte ens när man är en liten bebis...
Men idag har det sett annorlunda ut=) Ätit sin välling med god aptit och döm om min förvåning när jag lyckades få i honom 1 dl fruktpuré utan att han blev ledsen eller arg. Underbart tycker jag=) Är inte helt tillbaka än men snart, snart är han tillbaka på heltid. 

Annars är det ingen höjdar fredag, sen klockan 20 har jag varit själv uppe.... William däckade efter kvällsbadet och Tomas kom hem från jobbet vid 13-tiden med misstänkt maginfluensa, han spenderar kvällen lika mellan säng och toalett. 
Så här sitter jag alldeles ensammen, inte mycket att göra åt det, kan ju inte rå för att han blivit sjuk stackarn... 

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)