Image Map

6 aug. 2012

Resultatet av läsarundersökningen.

Igår gick tiden ut för att vara med och påverka innehållet på bloggen. Den totala sammanställningen såg ut så här:

Lagom blandning som det är: 51%

Steg-för-steg guider: 30%

Enskilda lack: 21%

Nailart: 15%

Faktainlägg: 3%

Majoriteten av de läsare som valde att vara med är alltså nöjda med bloggen som det är. Vilket är ett bra kvitto på att allt jobb man faktiskt lägger ner på jobbet lönar sig:)

En stor del vill ha mer steg-för-steg guider, det bistår jag gärna med men jag skulle nog behöva lite input där. Vilka typer av guider vill ni se? Är det någon speciell manikyr/design?
Jag har ett par idéer på lager men för att få ihop foton bra foton dit behöver jag att min kära karl agerar fotograf;)

Sen var det ungefär lika portioner mellan enskilda lack och nailart. Tyvärr kommer jag nog aldrig bli den som är först med nyheterna då jag inte lägger så mycket tid på att surfa runt och leta. Skulle vilja men jag hinner helt enkelt i dagsläget. Men de lacken jag redan har visar jag mer än gärna upp.

Nailart är det som ligger mig varmast om hjärtat egentligen och jag önskar jag kunde bjuda på mer sådant. Lagt av mig lite, ska verkligen försöka komma igen lite där för jag har mängder med roligt material och spännande idéer jag vill genomföra. Framåt hösten hoppas jag verkligen att det blir mer pyssel på kvällarna. 

Tack alla som la en extra stund och besvarade frågorna! 

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)