Image Map

2 aug. 2012

KICKS - Gröna Lund

Till att börja med vill jag döpa om detta lacket, Göna Lund i all ära men är den inte mer Lisebergskaningrön så säg?!




Knalligt grönt krämlack, helt rätt i tiden. Både våren och sommaren har ju bestått av många knallfärger. 






Inte helt säker på om det slutade med två eller tre lager. Det kan vara någon nagel som fick sig ett extra lager, dvs tre. 
Stötte inte på några som helst problem under lackningen. Gillar lacket och färgen men inte så förtjust i namnvalet.





Vill samtidigt passa på att påminna om att LeLack nu även finns på Facebook. Där ligger förutom alla blogginläggen även bilder på varje enskilt paket som hittar hem till mig. Och just nu haglar det in paket i brevlådan så där finns en del godingar att beskåda:)


Inköpsställe: KICKS
Kollektion: Vår/Sommar 2012


/Lela

4 kommentarer:

  1. Gröna Lund är ett underbart lack! Jag köpte det direkt då jag fick syn på det uppe på hyllan, men snacka om att det missfärgade mina naglar så in i (det gröna) kaklet! Det och Moody Model från H&M har sannerligen totalsabbat mina naglar TROTS (!) underlack. XD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kunde inte heller låta bli det där det stod på hyllan och lyste upp halva affären:) Underbar grön färg som känns fräsch, någon missfärgning upplevde jag dock inte.

      Radera
  2. Lisebergskanin var verkligen huvudet på spiken. Jag har inte känt mig sugen på något lack från Kicks än...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har nästintill enbart gott att säga om deras lacker. Några av de jag testat är i tunnaste laget, typ Evening at Chateau Marmont, i övrigt bra. Inga spektakulära färger kanske men det behövs ju inte alla dagar i veckan.

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)