Image Map

22 juni 2010

Härlig heldag


Lovisa har precis åkt hem och jag är försjunken i soffan, utslagen men nöjd=) 

Varit en mycket trevlig dag som mest bestått av att äta när jag tänker efter... Hon hade med sig fikabröd, snäll som hon är, när hon kom som vi alla tre glatt smaskade i oss.
Sen blev det middag bestående av smörslungade nypotatis och fetaostbiffar. Gott var det!! Tur jag har Tomas som är helt underbar i köket eftersom jag inte har någon som helst  talang på det området. Te och macka är jag kapabel till, thats it!

Så hela dagen ha spenderats på altanen i gott sällskap, god mat och många skratt åt den galna katten. Hon har roat oss genom att jaga fåglar uppe i träden, bli rädd för en fjäril och mycket annat.
Även passat på att få håret ett par centimeter kortare, tackar och bockar för det!

Imorn väntar besök på MVC, håller tummarna för att allt ser bra ut även denna gång och att liten fortsätter följa sin nya kurva. 
Ny barmorska då vår tidigare har gått på semester så det känns lite nervöst men ska nog gå bra det också.

Återstoden av kvällen är att titta på fotbollen och sen försöka sova i tid för en gångs skull, upp tidigt imorn. Har inte allt för stor tilltro på att kunna somna tidigt även om jag är dundertrött men man kan alltid önska.

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)