Image Map

29 nov. 2011

Kleancolor - Metallic Pink


I lördags var det ju tjejfest och vad passar inte bättre på en tjejfest än rosa naglar?;) Jag tog i ordentligt och valde Kleancolor Metallic Pink, mycket mer rosa än så kan det nog inte bli!




Det är en riktigt intensiv rosa nyans, glöder nästan lite om naglarna. Lättmålat, täckande och torkar snabbt. Det är ett flödigt lager på bilderna.

Jag tycker om matchning och hade valt ut en rosa topp med svart band som knyts runt sidan så jag tyckte att svarta rosetter skulle göra sig bra på naglarna. Nu blev tiden väldigt knapp och jag hann inte riktigt med allt jag skulle så tio minuter innan avfärd satte jag mig med konadstämplarna och började. Blev ett försök på vardera ringfinger, lite snett, lite vint och lite halvt. Med ett par minuter till så hade det garanterat blivit snyggare men ibland springer tiden ifrån en;)





/Lela     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)