Image Map

12 okt. 2012

A-England - Princess Sabra

Redan holofredag igen, hur f*n gick det till? Denna veckan har gått helt galet fort, kan det bero på att förra söndagen försvann någonstans i ett dagen-efter töcken? Skulle kunna vara så. 

Denna fredagen har jag ett A-England lack att visa som brukar dela folk i två läger, de som gillar och de som inte gillar. 



Princess Sabra är ett lack som egentligen inte har någon riktig färg. Någon grön-/beigeaktig botten med diskret holodamm i. Och jag tror att det är just avsaknaden av färgen som delar folks åsikter. 





Jag tillhör den skaran som gillar Princess Sabra, upplevelsen är lyxig och elegant. Och A-Englands formula och finish är ju så underbar att man blir lycklig av bara det. Så slätt, snyggt och blankt som man föreställer sig att det blir om går på proffssalong. Tre lager med ett lager Seche, lättmålat och lättarbetat.




Inköpsställe: Nailmail.se
Kollektion: The Legend

/Lela

18 kommentarer:

  1. Dina bilder är jättefina på lacket så jag bestämer mig för att jag gillar det här!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också Princess Sabra. Vi är så kloka du och jag. ;)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar Princess Sabra jag med. Färgen är det som gör att jag gillar det faktiskt. Det är ju inte särskilt holo och jag är tveksam till formula och pensel i A Englands lack. de har några riktigt snygga färger dock.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du gillar inte deras formula? Märkligt det där att det skiljer så mycket i uppfattning, jag stormtrivs med den.
      Tycker färgen är udda och underbar på denna:)

      Radera
  4. Jag skulle inte passa i det alls, men själva lacket är ju underbart!!

    SvaraRadera
  5. Jag tillhör också skaran som gillar! Jättefint!

    Tack snälla för det gulliga paketet <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod, kul att du gillade det och hoppas det kommer till användning:)

      Radera
  6. Jag är absolut i skalan gillar! Jag tycker att det drar åt grönt och jag älskar gröna murriga holos såsom denna. <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker också att färgen är så där murrig och härlig på denna, just därför jag gillar den:)

      Radera
  7. Jag tycker det är jättevackert! Är väldigt sugen på att kicka hem det här och flera andra ur kollektionen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har fem av dem och är nöjd med det, de andra tilltalar mig inte alls, tex Holy Grail.

      Radera
  8. Jag hör till ogilla-skaran. Eller iaf till meh-skaran...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man får ju tycka som man vill men om jag får vara med och styra så hellre meh än ogilla;)

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)