Image Map

9 okt. 2012

IsaDora - 743 Orient Express

Förvånade mig själv när jag plockade ner Orient Express från hyllan och blev än mer förvånad när jag testade det. Det är rött och jag gillar det, riktigt mycket till och med!



En mörk skimmerröd med mycket djup i. På bilderna ser det lite bränt ut men jag upplever den klarare i verkligheten. Och det är ett enda flödigt räckte alldeles utmärkt.





Att jag skulle trilla dit så på ett rött lackt hade jag inte väntat mig men jag är glad över det. Detta kommer nog att komma till användning framåt jul igen om inte förr.




Inköpsställe: Åhléns
Kollektion: Jewels of the Orient 2012

/Lela

14 kommentarer:

  1. Snyggt även om rött inte är min favorit ;)
    Å one-coaters gillas alltid!!
    Perfekt till stämpling! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rött är inte min favorit heller men detta är nog min favorit bland de få röda jag har:)

      Radera
  2. Vackert! Jag ser fram emot att testa min flaska :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Se inte fram emot det för länge, testa snart:)

      Radera
  3. Men du så fint. :) Jag kanske får köpa på mig något mer lack ur kollektionen iaf. :)Jag är ju dessutom svag för rött.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns verkligen många vackra guldkorn i denna kollektionen:) Tror du skulle gilla Orient Express, passar dig!

      Radera
  4. Åh, min kärlek! Det är ju bara så vackert!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är verkligen ett vackert rött lack:)

      Radera
  5. Jag älskar rött och har många röda lack men detta är helt klart top-3 i alla fall. Och att det täcker så otroligt bra är imponerande

    SvaraRadera
    Svar
    1. Täckförmågan på detta är oslagbart!

      Radera
  6. Tycker det är väldigt fin. Jag är lite förälskad i rött och shimmer för tillfället.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rött tillhör vanligtvis inte min förälskelse men detta hamnade där ändå, inte mig emot:)

      Radera
  7. Det här lacket kan få vem som helst att bli sugen på röda naglar. Helt underbart!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)