Image Map

17 dec. 2014

Golden Rose - 207

Golden Rose har många fina lack, det är ett märke att leta efter i utlandet. Men det kan var svårt att hitta för de verkar inte ha någon gemensam design på sina flaskor. Jag köpte ett par flaskor under semestern i somras och fick nog tag på två eller tre olika flaskdesigner.  



Enligt flaskans namn, matte satin så borde det torka matt eller i alla fall semimatt vilket det inte gör. Bilderna är utan topplack, skulle våga påstå att det är ganska mycket glans i det. Snyggt men inte matt. 




Olivgrönt med guld,känslan är nästintill antik. Formulan är tjock och krämig, nästan så det täcker på bara ett lager. Torkar fort gör den också upptäckte jag eftersom jag aldrig la på något snabbtorkande överlack.  



Inköpsställe: Parfymeria i Polen. 

/Lela

5 kommentarer:

  1. Snyggt! Den där typen gudliga/olivgröna lack är alltid trevligt!

    SvaraRadera
  2. Snyggt!jag gillar också Golden Rose!

    SvaraRadera
  3. Härlig färg! Jag gillar också golden rose, de har många fina lack :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)