Image Map

7 dec. 2014

NailArt Sunday - Bokstäver

OKej, okej jag erkänner. Jag valde tema efter vad jag ville göra inför denna söndagen. I vanliga fall borde det kanske varit tomtar, snöflingor och granar i mängder här, det är det med största sannolikhet på många andra bloggar just nu. Så hos mig kör vi på bokstäver idag istället, vem vet det kanske blir en God Jul-manikyr eller två ändå innan dagen är slut?



Varför valde jag då bokstäver idag och har skrivit LELA på naglarna? Helt enkelt för att jag har namnsdag idag och jag ville fira det lite. På sin höjd i min familj får man ett grattis på sin namnsdag så jag ville ta tillfället i akt när min namnsdag inföll på en söndag. Nu är ju inte Lela mitt namn utan mitt smeknamn som hängt med sedan mina syskon var små. Att det blev Lela på naglarna var för att det fick plats och var lättare så. 
Hoppas att ni hittar en vinkling på dagens tema så ni kan delta på min annars ganska själviska val. 



Jag vet att det finns ett par stycken namne till som brukar vara med på NAS (och då är det ändå inte ett SÅ vanligt namn) så ett stort grattis till er!


Angelika
Angela

/Lela






10 kommentarer:

  1. Haha, det var väl ett bra val av dig :) manikyren blev dessutom jättesnygg! Stort grattis på namnsdagen!

    SvaraRadera
  2. Grattis på namnsdagen! Gillar valet av tema :)

    SvaraRadera
  3. Nämen, grattis på namnsdagen, jag visste inte att det var angelica/angela idag! ;) Sen kan jag tycka att det är lite kul med teman som är lite allmänna, speciellt när det rör sig om långa högtider som jul, jul-nail-arts hinner vi med ändå i december. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och väldigt häftig nail art förstås! Man både ser och "inte ser" att det är bokstäver där. :P

      Radera
  4. Grattis på din namnsdag och det var en riktigt kul och härlig manikyr du fått till! :-)

    SvaraRadera
  5. Grattis på namnsdagen! Jag erkänner att temat inte var helt lätt för mig, hoppas du tycker bidraget är ok :)

    SvaraRadera
  6. Grattis på namnsdagen! Det blev jättefint!

    SvaraRadera
  7. Nej men åh, grattis i efterskott! Snygga naglar :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)