Image Map

31 jan. 2013

Rituals - Night Out Black

När jag såg detta på hyllan i affären kände jag en omedelbar kärlek. Kunde detta vara det där perfekta mörka lacket där glittret inte dränks?


Perfektion uppnådde det kanske inte men nog fanken är det bra alltid. Mörk botten, lacket heter ju Night Out Black men jag får lite känslan av att det inte är svart utan väldigt mörkt grönt egentligen. Får se om det stämmer när det är dags att ta bort det sen. Sen är det glitter i guld, grönt och koppar. Tre lager innan det la sig jämnt över hela nageln och ett lager topplack. Lite skrovligt var det men med topplacket så blev det slätt och fint. 



Gillar Night Out Black väldigt mycket. Är glad för att glittret inte dränktes som det så lätt annars gör. Ett trivsamt och lättburet lack trots att det är så mörkt. 



Inköpsställe: Rituals

/Lela

15 kommentarer:

  1. Riktigt snyggt svart lack, men det urtjusiga glittret i. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De lite udda färgerna på glittret gör att det blir extra spännande:)

      Radera
  2. Mmm, läckert. Det här tyckte jag mycket om.

    SvaraRadera
  3. Visst är det läckert, men jag tycker nog att det kunde få vara ännu mer framträdande glitter.

    SvaraRadera
    Svar
    1. På sätt och vis håller jag med dig och på sätt och vis tycker jag det är väldigt trevligt som det är:)

      Radera
  4. Jättesnyggt! Tycker också att det ser ut att dra lite åt grönt. Skönt att se att glittret inte att totalförsvann heller. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska ta bort det ikväll, får se om det var grönt eller svart. Brukar synas tydligast på bomullspaden när man tar bort det.

      Radera
  5. Jättesnyggt! Jag är väldigt svag för mörka lack, framförallt när det händer något extra så det inte bara blir platt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan ofta tycka att riktigt mörka lack blir lite tråkiga men när glittret verkligen syns är det betydligt trevligare:)

      Radera
  6. Super snyggt <3 :D Älskar färgen på glittret, passade väldigt bra och då blev det inte allt för platt och mörkt heller! Toppen fint!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)