Image Map

9 jan. 2013

Gina Tricot - Paparazzi

Räknat till milliliterpris så måste man räkna in Ginas lack i billiga veckan. Lite drygt tre kronor per milliliter är ett väldans bra pris, främst när det är så bra kvalité som  det faktiskt är i Ginas lack. 



Aburginlila lack med lite större silverpartiklar i. På håll ser det ganska platt och vanligt ut men kommer man närmre så händer det intressanta grejer. 




Inte spännande så man hoppar högt av glädje och lycka men tillräckligt för att det ska vara intressant. 
Jag har två till tre lager med ett lager Seche Vite. Bra pensel, bra storlek på korken och flaskan står stadigt när man hämtar mer lack. 




Inköpsställe: Gina Tricot
Pris: 39 kronor styck eller 3 för 99 kronor. 

/Lela

19 kommentarer:

  1. Mmm, jag gillar verkligen färgen. Men...sedan jag fick veta att ingredienserna i lacken ev. testas på djur har jag avvaktat med att köpa nya GT-lack. Men igår när jag var inne på Gina hade det fått in nya lack och det var svårt att slita sig från lackhyllan. Jag köpte ändå inga och känner att jag behöver ha reda på hur det står till med djurtestningen först.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej men fy vad tråkigt att höra. Behöver också leta upp mer info innan ett GT-lack hamnar i kundkorgen igen.

      Radera
    2. Paparazzi är faktiskt riktigt snygg. Jag är också så hjärtlös att jag köper djurtestade produkter. Inte för att jag inte tycker synd om djuren kanske utan för att jag helt enkelt inte orkar engagera mig. Men det känns bra att det finns folk som i motsatts till mig faktiskt orkar engagera sig!

      Radera
  2. Gillar också det här. Snyggt och lite vampigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja lite vamp är det nog allt över det.

      Radera
  3. Det här var inte alls så dumt! :D Härligt djup i auberginen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Silvret livar upp lacket och gör att det inte blir så platt och endimensionellt.

      Radera
  4. Snyggt! :-) Oavsett djurtester så köper jag Ginas lack. Så hjärtlös är jag ;-)

    SvaraRadera
  5. Så fint som detta är är det synd och skam att jag inte kommit mig för att testa Ginas lack än. Jag är btw lika hjärtlös som Linda :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känns skönt att höra att vi är fler hjärtlösa;)

      Radera
  6. Det är snyggt. Jag äger det också, men har fortfarande inte hunnit testa det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kanske inte är ett lack som kommer först i prioriteringslistsan när det är dags att lacka om.

      Radera
  7. Väldigt vacker vamp det där!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte tänkt på det som vampigt alls förrän ni påpekar det för mig. Men ni har alldeles rätt, som vanligt:)

      Radera
  8. Det var en härligt mustig auberginfärg på det här lacket!!
    Jag tycker det är snyggt både på håll och nära.
    Det är bra priser på Ginalacken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gina har väldigt bra priser på sina lack. Ligger ju i klass med KICKS men har större flaskor och mer intressanta färger enligt mitt tycke.

      Radera
  9. Hejsan, vilket underbart lack! Hittade precis hit till din blogg och jag håller på med en ny design till min så jag tänkte skapa en länk lista med andra nagel nördar och skönhetsbloggar då jag älskar att hitta nya bloggar och undrar om du vill göra ett länkbyte? ^^,

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Tezzilicious!
      Din blogg var ny för mig, alltid kul med nya bloggar att hålla koll på:)
      De länkningarna jag lägger ut är bloggar som jag gillar och följer dagligen.
      Har lagt till dig på Bloglovin nu för att kunna följa dig och gillar jag den så kommer jag lägga upp dig i länklistan.

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)