Image Map

29 sep. 2010

Dagens mål


är att hinna fixa mina naglar, kommit halvvägs. Klippta, filade och skyddslackade. Se om jag hinner med resten under dagen, får passa på under killens powernaps;) Vet dock inte riktigt hur slutresultatet ska bli... bara lackade eller något mer fantasifullt. Hmmm, vilka bekymmer man har;)

Sen är tanken att försöka börja klippa till och fålla tyget till killens nya påslakan som jag gett mig fanken på att jag ska klara av att sy. Kanske lite höga förhoppningar men man måste hålla huvudet högt, lyckas man blir man väldigt glad.

Tomas ska väl sätta covertapeter i kontoret när han kommer hem. Det börjar ta form, ska bli så härligt när det blir klart. Ser ljuset i tunneln helt klart=) Duktig han är min karl!

Nej nu blir det lite bebismys i soffan då William precis vaknat från sin sovstund på typ 15 minuter;)

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)