Image Map

19 aug. 2011

China Glaze - Cha CHa Cha


I´m in love!!! Fullkommligt älskar denna färgen från China Glaze, den är SÅ snygg, vill aldrig ta av den, någonsin tror jag.

   China Glaze Cha Cha Cha med svart Konadtryck.


Lacket är snyggt i flaskan men det är ingenting mot vad det är på nageln. Bilden är inte helt rättvis, inte riktigt så lysande grön.
Bra täckförmåga, målat i 3 tunna lager. Hade med största sannolikhet varit täckande på 2 vanliga lager. Penseln lite för smal för mina breda naglar, blir lite mycket pill med att få lack överallt. Under: Sally-Hansen Base and Top coat, över: Seche Vite. 

Och för första gången så lyckades jag även med Konadtrycken. Ser (enligt min åsikt) snyggt, enkelt och proffsigt ut. Precis så som vill att det ska se när man är klar. Eller vad tycker ni?

  

"Tårarna" från ringfingret är inte det svarta speciallackets fel utan mitt, var lite för aggresiv med penseln till överlacket. Just Konadsspeciallack är lite känsliga mot överlack, är man inte försiktig så får man trycket med sig. 

Undrar om jag ska köpa 2-3 flaskor till med en gång så jag vet att jag kommer ha denna färgen under en lång tid framöver?;) För den kommer defenitivt användas igen!

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)