Image Map

9 aug. 2011

Naglar - Konad premiär


Idag kom mina efterlängtade från Konad i brevlådan och jag var givetvis tvungen att testa med en gång. Det är så kul!! Man kan göra hur mycket spännande saker som helst med alla olika motiv som finns, bara fantasin sätter gränser=)
Ett mer utförligt inlägg om Konad kommer för de som är intresserade. 

Jag är ingen superhejare på detta än, har ju precis börjat men det känns som att man kommer att lära sig bemästra det ganska fort. 

  

  
Kan se att jag inte fått med mig riktigt hela trycket på vissa ställen men visst blev det snyggt ändå?

Underlacket är Sally Hansen top and base coat, lacken depend nummer 228 (vilket jag tror skulle kunna vara ett bra lack att stämpla med, tjock konsistens) i två lager. Konadstämpling med konads speciallack i vitt toppat med Seche Vite Dry Fast Top Coat. 

Jag vill stämpla massor hela tiden, vill bli riktigt duktig på detta för det var kul och resultatet blir så häftigt!!
Någon/några som känner sig sugna på att agera försökskaniner?

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)