Image Map

4 nov. 2014

Miss Sporty - 030

Hälften av alla lack jag köpte i Polen under semestern står otestade i lådan och hälften av dem ligger som bilder i arkivet. Bilder i arkivet blir gamla och vi slutar minnas saker om bilderna och så kan vi inte ha det. Bot och bättring!


Miss Sporty hittade jag inne i en kosmetikaffär. Små söta flaskor med intressant innehåll så jag köpte.



När det var dags att testa insåg jag snabbt att det skulle behövas underkläder. Så ett lager svart krämlack och tre lager Miss Sporty så blir det så här fint. 
I flaskan syns tre dominanta färger, lila, grönt och isblått men på nageln kan jag bara hitta lila och grönt. Den isblå stannar kvar i flaskan eller kommer bara fram i riktigt extrema vinklar. 
Får för mig att det inte är helt olikt Essie - For The Twill of It. Essies är mörkare men nog påminner färgskiftningarna om varandra?



Inköpsställe: Roosmann

/Lela

5 kommentarer:

  1. Supersnyggt! Att de ska vara så svår att få tag på för en annan då! ;)

    SvaraRadera
  2. Jag har också ett Miss Sporty hemma - eller är det två? - som jag har köpt i Tjeckien. Det här var ju jättesnyggt, så jag kanske borde komma fram till att använda mina någon gång!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)