Image Map

6 aug. 2008

Husbåt


Idag har det målats och snickrats hemma. Vet att jag skrivit det länge nu men snart är datarummet färdigt! Bara sista finishen kvar nu. Har hållt på att försöka måla blommor på bänkskivan, blir inte riktigt så bra som jag hade hoppats på. Ska försöka bättra på det lite mer imorn innan det är dags att gå tillbaka jobbet ett par timmar.

Varit med min mor och Pelle ute i Saxemara idag för att titta på deras båt. de har haft den ett tag men inte fått för oss att följa med ut och titta. Det är ett projekt vill jag lova. Men det kan nog bli bra så småningom. Han har alltså köpt en gammal fiskebåt som ska göras om till en "husbåt". Men båten är trären invändigt så han har att göra ett tag framöver. Det finns helt klart potential för att kunna bli hur mysigt som helst. Jag tror på det här, det kommer att bli bra.

Sitter framför TV nu och väntar på att Crowned ska börja. Det där hysteriskt dåliga programmet som jag inte kan sluta följa. Näst sista avsnittet idag, det såg ut att bli spännande på förra veckans preview, se om det lever upp till förväntningarna=)

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)