Image Map

3 okt. 2008

Ynliga


är vad jag anser om ett visst bemaningsföretag i denna staden just nu. De kör stenhårt i sina rekryteringar att man ska vara serviceminded, ta kunden på största allvar osv. Men att själva kunna ringa tillbaka på utsatt tid verkar vara ett enormt problem för dem. De skulle ringt mig i måndags eftermiddag eventuellt tisdagdag men jag har fortfarande inte fått något samtal. Tålamodet tryter lite faktiskt om jag ska vara helt ärlig.
Om man nu propagerar sitt förtetag så hårt för att bli bäst inom det man sysslar med borde man då inte som ledning se till att man agerar efter samma normer?
Sen vet jag av erfarenhet att man kan glömma bort att ringa, har själv gjort det med mina kunder. Men det får man fan för sen när man kommer på sig själv och ringer upp dem. Tyvärr vet jag inte om jag är kapabel till att kunna bli arg när det gäller. Är lite för snäll för att kunna skälla när jag anser att det är befogat dessvärre.

Detta är samma företag som skulle ringt mig tidigt i våras, hon skulle bara kolla upp en grej... Behöver jag säga att det inte kom ett enda samtal? Och på rent jävelskap vägrade jag ringa tillbaka. De ringde förvisso tillbaks, i måndags!? Den 29 september. Lite drygt 4 månader efter utlovad tid.  Kanske är det som är problemet, de kan inte årstiderna?
Tänker inte ringa tillbaka denna gången heller. Inte rätt sätt att skaffa sig ett nytt jobb på, det är jag fullt medveten om men min integritet är något kränkt av detta. Förtroendet för företaget är inte på topp direkt. Går de miste om mig så är det deras förlust, inte min. Vet att jag hade gjort ett bra jobb åt dem men intresset har svalnat och är numera iskallt.
Övertygad om att det kommer bättre möjligheter längre fram med mer serviceminded ledning.

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)