Image Map

19 nov. 2010

Handtag, famntag, klapp eller kyss?


Nu har jag bockat av ett av mina måsten på listan, nämligen städningen. Så gott som iaf, har vardagsrummet (som nästan aldrig används) och tvättstugan kvar, de får vänta. Dammsugat, dammtorkat, lister, putsat, plockat, fixat, diskat och vattnat blommorna, känner mig ganska duktig efter det.
Sa till Tomas att jag tyckte att jag fötjänade att klappa mig själv på huvudet efter det. 
-Klapp, frågade han då. Stekpanna, svarade han på sin egna fråga.
Han ansåg alltså att jag hade varit SÅ duktig att en klapp var på tok för lite utan tyckte att en stekpanna mer motsvarade min prestation.
Hoppas innerligt att det var sagt av ren och skär kärlek för en stekpanna i huvudet tycker inte jag låter som beröm utan snarare bestraffning!!;)

Nu blir det soffan och idol, har förtjänat det!

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)