Image Map

5 nov. 2010

Isadora - Green Magic nailart


Naglar har länge varit en stor hobby men det är först den senare tiden denna hobby har kunnat blomstra på allvar.
Med mitt tidigare jobb var det ingen större mening med att göra dem fina för de förstördes av alla kartonger. Nu när jag är hemma och mammaledig är det lättare och roligare att hålla efter dem.
Har börjat experimentera ganska mycket den senaste tiden med olika dekorer och effekter och tänkte jag skulle lägga upp resultaten för beskådning. 

Här är det senaste försöket:

Isadora - Green Magic med glitter
   
Om jag får säga det själv tycker jag att resultatet blev riktigt bra, ser nästan ut att vara gjorda på salong. Jag är nöjd=)

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)