Image Map

22 feb. 2011

Bepanthen via Buzzador


Som jag skrivit om innan så är jag med i marknadföringsforumet Buzzador.
Denna gång är det Bepanthens tur att bli buzzad=)

   

Bepanthen är en salva främst för babyvård men kan med fördel användas till torra läppar, armbågar, lättare eksem, ytliga brännsår, väderbitna kinder m.m.

Jag har under testperioden använt den till att dagligen smörja Williams rumpa och vid uppkomst även napputslag.
Den fungerar bra mot det jag testat=)

   

Tycker om Bepanthen då den är dryg, lätt att smörja in med och blir inte så där otäckt oljig och fet efteråt utan går in fint i huden. 
Inte är den speciellt dyr, 55 kronor på apoteket. Det är väl det som är nackdelen, att den "bara" finns på apoteket. Inte för att det egentligen är ett problem längre eftersom det numer finns ett apotek i varje gathörn mer eller mindre;)

Är det någon som inte testat på Bepanthen, förälder eller inte, som känner att de är lite nyfikna att prova? Jag har 3 stycken provtuber kvar så bara hojta till! 

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)