Image Map

24 juli 2011

Kalas på västkusten


I lördags hade vi kalas nummer ett för William, lite så där i förväg tillsammans med Tomas släkt. 

Blev ett bra kalas även om det inte blev så pyssligt och pilligt som Tomas och jag är vana vid. Det får vi ta på söndag när vi har kalas här hemma istället. MASSA fina saker fick han, bortskämd han är;)

   Åhhh!! En hela påse majskrokar, alla till mig?


   Williams tårtbit.

Klart att han ska få smaka tårta på sitt egna kalas tyckte både jag och Tomas. För hur kul är majsbågar egentligen?

  Njee...

Men tji fick vi för han föredrog sina torra, smaklösa majskrokar. Den goda tårtat med chokladbotten och jordgubbsmouse spottade han bara ut igen.

   Tomas sa att jag verkade gladare än William.
Det är ju bara för att inte vet vad det är ännu.


  


   Iphåne=)

Han hade nog inte varit i behov av flera presenter än denna telefonen. Han har hållt hårt i den sen han fick den. Tack Peter!
Förutom Iphånen så fick han: Bamsepussel, lastbil från Kids-Wood, kosse-billekbollar, sådan där klassisk speldose TV, pengar och en gungelefant. Som sagt massa fina saker=) Han tackar så mycket.

    Lånat kusin Noras kaninöron.


   Titta Alve, nu kan jag oxå!!
Tack farmor, den är jättekul=)

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)