Image Map

9 sep. 2011

OPI - Yodel Me On My Cell + Viva La Diva


Här är ett lack jag fullkommligen älskar på alla sätt, trängs på toppen tillsammans med China Glase - Cha Cha Cha.

Manikyren är si så där, var inte alls detta jag hade tänkt göra igår kväll men mina försök fallerade. Big Time!! Trött, grinig och smått irriterad orkade jag inte göra något städjobb utan tänkte att det slits bort under morgon dagen när man diskar och plockar. Det gjorde det, men inte där jag hade tänkt mig. Istället försann det på tipparna istället=(

  

  

  

  

Tre lager OPI och ett lager Viva La Diva glitterlack, turkost glitter i klar bas. Och sen givetvis ett lager Seche Vite ovanpå. Enkelt och snyggt men i min smak kanske lite för enkelt. Hoppas på bättre tålamod och lycka nästa manikyr istället.

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)