Image Map

5 apr. 2011

Mute-knapp?


Tror att William är defekt, dessvärre har nog garantitiden gått ut...
Han saknar MUTE-knapp upptäckte jag idag. Lite sent kan ju tyckas, upptäcka det efter så lång tid som 8 månader och ja jag kan nog hålla med. Nu är det inte de vanliga ljudet jag vill kunna muta på honom. Visst är det jobbigt när han gnäller och skriker men det kan jag ta, det är ju så alla barn är mer eller mindre. Det ingår lixom i modellen oavsett tillverkare...

Vad jag däremot inte kan stå ut med är att han gnisslar tänder!! Hur nu f*n det kan gå till när man har 4 tänder varav 2 bara är några millimeter stora!! Uppenbarligen så går det, till mina stackars nerver/örons förtret. Det är fullkomligt vedervärdigt att lyssna på... Började med detta idag och har demonstrerat sin nyvunna kunskap ett flertal gånger, fler gånger än vad mina öron klarar av.

Försöker säga till honom att låta bli men han är en väldigt dålig lyssnare, eller så skiter han helt enkelt bara i mig. Tycker dock att han är lite för liten för att strunta i sin mamma, det kan väl vänta ett par år iallafall?

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)